ფასილიტატორი

                                                                              ფასილიტატორის სამუშაო გეგმა

 

სსიპ ქალაქ რუსთავის  საჯარო სკოლის

ფასილიტატორი:  ნათელა ჭინჭარაშვილი


N

 

აქტივობა

 

განხორციელების

ფორმა/გზები

 

დრო

 

რეფლექსია

 

1

ფასილიტატორის მიერ საკუთარი საქმიანობის დაგეგმვა

 

 

 

 

 

მასწავლებლებთან შეთანხმებითორივე მხარისათვის ხელსაყრელი დროის შერჩევაკომუნიკაციის ფორმებზე შეთანხმება.

 

20.09.17

 19. 09.2017 წლის  ბრძანება N 2-276-ის   ბრძანების საფუძველზე,  20 სექტემბერს   შევკრიბე   მასწავლებლებიგავაცანი  ჩემი მუშაობის მიზნები და შევთანხმდითრომ ყოველი კვირის   ოთხშაბათს ჩავატაროთ სამუშაო შეხვედრები,  რადგან ამ დღეს თითქმის ყველა მასწავლებელს  აქვს  საშუალება დაესწროს   შეხვედრებს

 

2

 ტრენინგის მასალების გაცნობა.   თვითშეფასების   კითხვარის

შევსების წესის  გაცნობა

ამობეჭდილ მასალაზე მუშაობა,

ინტერნეტით  შესავსები მასალისა და შევსების ფორმის ჩვენებატრენინგის მასალების გამოყენება.

 

28.09. 2017

გაკვეთილების შემდეგ შევიკრიბეთ მასწავლებლებიჩემი პროფესიული ზედამხედველობის ქვეშ არის  17 მასწავლებელიშეხვედრას ესწრებოდა  17 -ივე.

 შეხვედრაზე გამოვიყენე ტრენინგის მასალები და მასწავლებლებს ავუხსენი კითხვარის შევსების წესები,  შემდეგ დავურიგე კითხვარის ამობეჭდილი ვარიანტები და ვთხოვეაერჩიათ სხვადასხვა  თავი და შეევსოთამის შემდეგ ვთხოვე გაეკეთებინათ კომენტარებიმოეყვანათ ძლიერ მხარეებზე კონკრეტული მაგალითებიმასწავლებლებმა მოიყვანეს მაგალითები და იმსჯელესიკამათესგამოიტანეს დასკვნები.

 შემდეგ დაფაზე ჩამოვწერეთ ის საშუალებებითუ როგორ შეიძლება გავიუმჯობესოთ პრაქტიკა,  ვთხოვეგაეკეთებინათ რეფლექსიებიშემდეგ გავაკეთეთ პრეზენტაციები და ყველა ჩაერთო ანალიზის პროცესში.

 დასასრულს მასწავლებლებს ვთხოვერომ შევსების პროცესში თუ რამე გაუგებარი ექნებოდათნებისმიერ დროს ერთად გაგვერკვია.

 

3

თვითშეფასების შევსებაში დახმარების გაწევაკონსულტაცია,

ინდივიდუალური კონსულტაციები

4.10.2017

მასწავლებლებმა  დაიწყეს შევსებამიუხედავად იმისარომ მონდომებული  და აქტიურები არიანგვაქვს კომპიუტერებთან დაკავშირებული პრობლემებიამიტომ ინტენსიურად ვერ ავსებდნენ,  ესაჭიროებოდათ დახმარებაპირობებიდან გამომდინარე ვთვლირომ   მაინც აქტიურობდნენ.  შევთანხმდით,  რომ გაითვალისწინებენ შენიშვნებსმასწავლებლების უმრავლესობამ ამობეჭდილ მასალაზე  შეავსოგავაანალიზეთ და შემდეგ გადაიტანეს.

 

4

 სამუშაო შეხვედრა მასწავლებლებთანკითხვარის შევსების პროცესის მონიტორინგი,

ამობეჭდილი მასალაინტერნეტი.

4.10.2017

შევიკრიბეთ ჯგუფი,  გავაანალიზეთ მასწავლებლებმა წაიკითხეს  თავისი რეფლექსია და ჯგუფებმა გავაანალიზეთმასწავლებლებმა აღნიშნესრომ მსგავსი მეთოდი უადვილებს კითხვარის შევსების პროცესს.

5

კითხვარის შევსების მონიტორინგისა და შეფასების მიზნით შეხვედრა მასწავლებლებთან

რეფლექსიებზე გადახედვარეკომენდაციების მიცემა მასწავლებლებზე.

11.10.2017

  შეხვედრა და კითხვარის შევსების მინიტორინგიშეხვედრას 16 მასწავლებელი დაესწროვიმსჯელეთ  რეფლექსიებზე,  გავუკეთეთ ერთმანეთს შეფასებები და კომენტარები.

6

თვითშეფასების კითხვარის   ანალიზის შედეგად გამოვლენილი ხარვეზების  განხილვა და  ხარვეზების აღმოსაფხვრელი  სტრატეგიების შემუშავება

11. 10.2017

დავაჯგუფეთ  გამოვლენილი  მოსწავლეთა საჭიროებები . სევარჩიეთ სტრატეგიებირომელიც   სემდგომ მუშაობაში დაგვეხმარება.(იხკოლეგებთან შეხვედრის ოქმი )

7

სამუშაო შეხვედრა მასწავლებლებთან მასწავლებლის სამოქმედო და კრედიტების დაგროვების გეგმის გაცნობა -კონსულტაცია.

 

25.10.2017

შეხვედრას ესწრებოდა 16 მასწავლებელი,   ჯერ კარგად გავაანალიზეთ კრედირების დაგროვების გზები და საშუალებებისკოლაში ვართ 2 უფროსი მასწავლებელი და დანარენი პრაქტიკოსებიმათგანაც 2 - ჩაბარებული აქვს მარტო პროფესიული უნარები,  აქედან გამომდინარეგავაანალიზეთთითოეულს რა აქტივობები გვინდარომ მომდევნო საფეხურზე გადავიდეთგავმიჯნეთ სავალდებულო და დამატებითი კრედიტები.                                                 დავურიგე სამოქმედო გეგმის შესავსები შაბლონები და ავუხსენითუ რის მიხედვით უნდა შევადგინოთ და

   შემდეგ  ატვირთონ სამოქმედო გეგმა.

ამის შემდეგ ვუპასუხე  მასწავლებლების  მიერ  შეკითხვებსშევეცადე მათთვის  ამომწურავი  პასუხები გამეცა.

8

შიდა დაკვირვების გაკვეთილების დაგეგმვამონიტორინგიუკუკავშირი

 

(იხცხრილი )

ინდივიდუალური კონსულტაციები

ოქტომბერ-მაისი

შევადგინეთ  შიდა დაკვირვების გაკვეთილების განხილვისჩატარების  და უკუკავშირის  ცხრილი ,რომელიც განთავებულია  სამუშაო მასალებში

9

სიახლეების განხილვა

წლის გან-მავლობაშისაჭიროების დროს




 ფასილიტატორის მუშაობის ანგარიში


სკოლის ფასილიტატორთა  ტრენინგის გავლის შემდეგ, სკოლაში დაბრუნებისთანავე  პირველი ტრენინგი ჩავატარეთ სკოლის ფასილიტატორებმა. კიდევ ერთხელ გავიარეთ ის საკითხები, რომელიც უნდა განგვეხილა   ჩვენს  სასწავლო  სამუშაო  ჯგუფებთან.
   



                         



 

 

 შეხვედრა     მე- 5-6

შეხვედრაზე    მოხდა საკითხების  გაანალიზება  და მსჯელობა.   გამოითქვა  სხვადასხვა მოსაზრებები. დავნიშნეთ კონსულტაციის დღეები ოთხშაბათი


         


შეხვედრა  N  7

გავეცანით თვითშეფასების კითხვარის  ელექტრონულად შევსების წესს.


 

  

 

კოლეგებთან შეხვედრა
 

 

 

 

                               

 


 

 

                                      28  დეკემბერი  2015 წელი

თვითშეფასების     კითხვარის  შევსება  დასრულდა. თუმცა    რომ გავუზიარეთ ერთმანეთს ნამუშევრები,გამოირკვა, რომ  სუსტი მხარე უფრო მეტად უნდა წამოჩენილიყო, 




     იანვარი  2016 წელი

ქ. რუსთავის N23-ე  საჯარო სკოლაში  ჩატარდა   შეხვედრა    ტრენერთან: თემურაზ   შალამბერიძესთან.  გაწეულ  იქნა  კონსულტაცია   ინდივიდუალური  სამოქმედო  გეგმის  შევსებასთან  დაკავშირებით.

 

 

                                        

                              


  

 ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმის შევსების დროს  ცოტა გართულდა საჭიროებების დადგენა.მიმაჩნია, რომ  თვითშეფასების გეგმების  შევსების დროს გამოწვეულმა შიშმა მასწავლებლების მხრიდან  და უზუსტობებმა შექმნა ეს სიტუაცია.



            

Комментариев нет: