კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრები

      N1 

 

კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:

დასწრების ფურცელი

 

შეხვედრის თარიღი:       20.02.2019 წ                             შეხვედრის დრო: 15: 00

შეხვედრის მიზანი:  ბულინგის პრევენცია  კლასში

 

შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: (ქოუჩი )  ნათელა ჭინჭარაშვილი

მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა:  10

 

N

მასწავლებლის სახელი და გვარი

საკონტაქტო  ინფორმაცია

1

ნათელა ჭინჭარაშვილი

599 28-23-64

2

თამარ ბერძენიშვილი

599 32-09-36

3

ლალი სესიტაშვილი

577 61-72-12

4

თინათინ ბოჭორიშვილი

577 05-26-48

 

 

 I დღე

 

შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი:  ნათელა  ჭინჭარაშვილი

შეხვედრის თარიღი:       8.10.2019.

შეხვედრის / შეხვედრების თემა:   ბულინგის პრევენცია

                                      

შეხვედრის მიზანი:

v  მასწავლებლების   ინტერესთა სფეროს გაფართოება.

v  ხელი შეუწყოს ციფრული მოქალაქეობის  განვითარებასციფრულ სამყაროში არსებული შესაძლებლობების პასუხისმგებლობით გამოყენებას;

v  მოსწავლეს განუვითაროს შემოქმედებით მიდგომა პროგრამული პროდუქტების

(კომპიუტერული პროგრამებიკომპიუტერული თამაშები და ..) შექმნისას

v     მოსწავლეს განუვითაროს  მოქალაქეობრივი თვითშეგნება

 

 

მისაღწევი შედეგი:   

v  სამყაროში საკუთარი და სხვისი უფლებების გააზრება და დაცვა;    

v  კომპიუტერულ პროგრამაში/თამაშში, ცხოვრებისეული მოვლენების ასახვა.

v  კომპიუტერული პროგრამის/თამაშის შექმნისას შემოქმედებითი მიდგომის გამოვლენა.

 

მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა:  4

 

 

I დღის სამუშაო შეხვედრების გეგმა

შეხვედრის მიზანი:

 

მასწავლებლები  შეძლებენ:

         

v          შემქნიან საქაღალდეს

v           საქაღალდეში გადაიტანენ ფაილს;

v  გაეცნობიან  ფოტომასალის მოძიების გზებს და მათ განთავსებას სამუშაო ფურცელზე

v       დოკუმენტის გამოქვეყნებას

 

შეხვედრის ძირითადი საკითხები

 

v  საქაღალდის  შექმნა

v    საქაღალდეში ფაილის  გადატანა

v  ფოტომასალის მოძიების გზების და მათ  სამუშაო ფურცელზე  განთავსების  სწავლება

v      დოკუმენტის გამოქვეყნება

 

                              კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება

II დღე

 

შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი:  ნათელა ჭინჭარაშვილი

შეხვედრის თარიღი:       22.10 . 2019 წ.

შეხვედრის / შეხვედრების თემა:   ბულინგის პრევენცია

მიზანი:  მოსწავლეები

v  გაეცნობიან  ფოტომასალის მოძიების გზებს და ისწავლიან მათ განთავსებას სამუშაო ფურცელზე

v  ისწავლიან  დოკუმენტის გამოქვეყნებას

 

მისაღწევი შედეგი: 

v  სამყაროში საკუთარი და სხვისი უფლებების გააზრება და დაცვა;    

v  კომპიუტერულ პროგრამაში/თამაშში, ცხოვრებისეული მოვლენების ასახვა.

v  კომპიუტერული პროგრამის/თამაშის შექმნისას შემოქმედებითი მიდგომის გამოვლენა, ბულინგის დაგმობა

 

მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა:  4

 

II დღის სამუშაო შეხვედრების გეგმა

 

შეხვედრის მიზანი:

 

 მოსწავლეები შეძლებენ

 

v  გაეცნობიან  ფოტომასალის მოძიების გზებს და ისწავლიან მათ განთავსებას სამუშაო ფურცელზე

v  ისწავლიან  დოკუმენტის გამოქვეყნებას

v  დასახავენ მასწავლებლებთან ერთად  ბულინგის აცილების  გზებს

 

 

 ძირითადი საკითხები:

v  ფოტომასალის მოძიების გზების და მათ  სამუშაო ფურცელზე  განთავსების  სწავლება

v   დოკუმენტის გამოქვეყნება

v  ბულინგის აცილების  გზების დასახვა

 

 

 

კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება

 III დღე

 

შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი:  ნათელა ჭინჭარაშვილი

შეხვედრის თარიღი:     5.11. 2019 წ.

შეხვედრის / შეხვედრების თემა:   ისტ-ის  გამოყენება სასწავლო პროცესში, კერძოდ  ,,მე და საზოგადოების“  გაკვეთილებზე,  რეფლქსია

                                      

შეხვედრის მიზანი:

v  კომპიუტერულ პროგრამაში/თამაშში, ცხოვრებისეული მოვლენების ასახვა.

v  კომპიუტერული პროგრამის/თამაშის შექმნისას შემოქმედებითი მიდგომის გამოვლენა.

v  რეფლექსია

 

მისაღწევი შედეგი: 

v  ციფრულ სამყაროში საკუთარი და სხვისი უფლებების გააზრება და დაცვა;    

v  კომპიუტერულ პროგრამაში/თამაშში, ცხოვრებისეული მოვლენების ასახვა.

v  კომპიუტერული პროგრამის/თამაშის შექმნისას შემოქმედებითი მიდგომის გამოვლენა.

მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა:  8


III დღის სამუშაო შეხვედრების გეგმა

 

v  შედეგის განხილვა

v  შედეგის ანალიზი

v  რეფლექსია



  მიზანი:

  • შექნიან საქაღალდეს
  • საქაღალდეში გადაიტანენ ფაილს;
  • გაეცნობიან  ფოტომასალის მოძიების გზებს და ისწავლიან მათ განთავსებას სამუშაო ფურცელზე
  • ისწავლიან  დოკუმენტის გამოქვეყნებას
  • ისწავლიან რეფლექსიის შექმნას

 

ძირითადი საკითხები:

v  დავალების ანალიზი

v  რეფლქსია

                                      

 

 

 

 კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:

   

   მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი

შეხვედრის / შეხვედრების თემა:  ისტ-ის  გამოყენება სასწავლო პროცესში,

შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: 20. 02.2019,   27.02. 2019, 5.03.2019 წწ

 

შეხვედრის ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი:  ნათელა ჭინჭარაშვილი

 

შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი: მასწავლებლებისათვის  :

v          შემქნიან საქაღალდეს

v           საქაღალდეში გადაიტანენ ფაილს;

v  გაეცნობიან  ფოტომასალის მოძიების გზებს და მათ განთავსებას სამუშაო ფურცელზე

v       გამოაქვეყნებენ   დოკუმენტს

მოსწავლისათვის:

v  კომპიუტერულ პროგრამაში/თამაშში, ცხოვრებისეული მოვლენების ასახვა.

v  კომპიუტერული პროგრამის/თამაშის შექმნისას შემოქმედებითი მიდგომის გამოვლენა.

v  რეფლექსია

 

 

სთხოვეთ შეხვედრის მონაწილე თითოეულ მასწავლებელს შეაჯამოს საკუთარი უკუკავშირი.

 

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი:  ნათელა ჭინჭარაშვილი  ( ქოუჩი )

 

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

 

გავიარე ტრენინგის კურსი   ,, მე და საზოგადოება „  და  ვინაიდან   პირველად  იქნა შემოტანილი ჩვენს სკოლაში, როგორც საგანი , გადავწყვიტე   კოლეგებისათვის  გამეცნო და გამეზიარებინა ჩემი გამოცდილება და ტრენინგის მასალები.  საგნის სწავლებით  დაინტერესდა ყველა, მე-3 და მე-4 კლასებში შემსვლელი პედაგოგი.  შეხვედრებმა  საინტერესოდ  და პროდუქტულად ჩაიარა .

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ხათუნა შეყელაძე    (მე-3  ბ კლასი )

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

 

შეხვედრებმა და აზრთა გაზიარებამ მეტი გამოცდილება შემძინა. ახლა უკეთ გავიგე, რ გამოვიყენო კომპიუტერი ,,მე და საზოგადოების’’ სწავლებისას. გაკვეთილებზე გამოყენებულმა აქტივობებმა  მოსწავლეებს  აუმაღლა მოტივაცია, გაკვეთილები უფრო ხალისიანად წარიმართა.

 

 

 

 

 

 

 

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მარინე გოჩიტაშვილი  ( მე-3 ა კლასი )

 

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის

ეს შეხვედრები ჩემთვის მნიშვნელოვანი იყო ჩემი პროფესიული საქმიანობისათვის  იმით, რომ  აზრთა გაზიარების შემდეგ  შევარჩიე ოპტიმალური აქტივობები კომპიუტერში სამუშაოდ

 

 

 

 

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი:  ზიზი ჭაჭაშვილი   ( მე-3 ე  კლასი)

 

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

კოლეგებთან  შეხვედრებმა  დადებითი შედეგი  მომცა. მათი რჩევით  მე შევძელი ისტი გამომეყენებინა ,,მე და საზოგადოების  გაკვეთილებზე.  გაკვეთილი გამომივიდა ძალიან საინტერესო და აქტიური, რამაც ძალიან წამახალისა მეც და ჩემი მოსწავლეებიც. სურვილი გამიჩნდა ყველა შესაძლო ვარიანტი გამოვიყენო და გაკვეთილები ჩავატარო ისტის გამოყენებით

 

 

 

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი:  ნელი ციცვიძე     ( მე-4 ბ კლასი )

 

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

 

ეს შეხვედრები ჩემთვის მნიშვნელოვანი იყო ჩემი პროფესიული საქმიანობისათვის  იმით, რომ  აზრთა გაზიარების შემდეგ  შევარჩიე ოპტიმალური აქტივობები კომპიუტერში სამუშაოდ, არა მარტო  ,,მე და საზოგადოების ‘’ გაკვეთილზე, არამედ სხვა გაკვეთილებზეც.

 

 

 

 

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი:  ხათუნა ჭაჭუკაშვილი     ( მე-3 ბ კლასი )

 

 

                              

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

 

ეს შეხვედრები ჩემთვის მნიშვნელოვანი იყო ჩემი პროფესიული საქმიანობისათვის  იმით, რომ  აზრთა გაზიარების შემდეგ  მეტი შესაძლებლობა მომეცა  კომპიუტერის გამოყენებით დავგეგმო სხვადასხვა გაკვეთილები , რამაც ბავშვებს მოტივაცია აუმაღლა და  ინტერესით ასრულებენ სხვადასხვა აქტივობებს ,,მე და საზოგადოების ‘’ გაკვეთილზე

 

 

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი:  ზიზი ჭაჭაშვილი   ( მე-3 ე  კლასი)

 

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

კოლეგებთან  შეხვედრებმა  დადებითი შედეგი  მომცა. მათი რჩევით  მე შევძელი ისტი გამომეყენებინა ,,მე და საზოგადოების  გაკვეთილებზე.  გაკვეთილი გამომივიდა ძალიან საინტერესო და აქტიური, რამაც ძალიან წამახალისა მეც და ჩემი მოსწავლეებიც. სურვილი გამიჩნდა ყველა შესაძლო ვარიანტი გამოვიყენო და გაკვეთილები ჩავატარო ისტის გამოყენებით

 

 

 

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი:  ნელი ციცვიძე     ( მე-4 ბ კლასი )

 

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

 

ეს შეხვედრები ჩემთვის მნიშვნელოვანი იყო ჩემი პროფესიული საქმიანობისათვის  იმით, რომ  აზრთა გაზიარების შემდეგ  შევარჩიე ოპტიმალური აქტივობები კომპიუტერში სამუშაოდ, არა მარტო  ,,მე და საზოგადოების ‘’ გაკვეთილზე, არამედ სხვა გაკვეთილებზეც.

 

 

 

 

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი:  ხათუნა ჭაჭუკაშვილი     ( მე-3 ბ კლასი )

 

 

                              

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

 

ეს შეხვედრები ჩემთვის მნიშვნელოვანი იყო ჩემი პროფესიული საქმიანობისათვის  იმით, რომ  აზრთა გაზიარების შემდეგ  მეტი შესაძლებლობა მომეცა  კომპიუტერის გამოყენებით დავგეგმო სხვადასხვა გაკვეთილები , რამაც ბავშვებს მოტივაცია აუმაღლა და  ინტერესით ასრულებენ სხვადასხვა აქტივობებს ,,მე და საზოგადოების ‘’ გაკვეთილზე

 

 

 

 

                                     გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი, გვარი:  ზიზი ჭაჭაშვილი

 საგანი:  მე და საზოგადოება

სწავლების საფეხური / კლასი:  III

მოსწავლეთა რაოდენობა:  19

გაკვეთილის  თემა:  ,,დაიცავი დღის რეჟიმი და ჰიგიენა” (ისტ-ის გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში)

გაკვეთილის მიზანი:  მოსწავლეები შეძლებენ სწავლისა და დასვენების მონაცვლებას,  საკუთარი დროის კონტროლს, რასაც მოსდევს საკუთარი ჯანმრთელობისა და ცხოვრების მართვა;

საზ.მეც.დაწყ.(I).4ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა (პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები);

 

N

აქტივობის აღწერა

გამოყენებული   მეთოდი / მეთოდები

კლასის ორგანიზების   ფორმა / ფორმები

სასწავლო რესურსები

დრო     ( წთ )

1

მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს გაკვეთილის თემასა და მიზანს:

 

ვერბალური ახსნა

მთელი კლასი

პროექტორი

1წთ

2

მასწავლებელი მოსწავლეებს ახსენებს გაკვეთილზე ქცევის წესებს და აცნობს შეფასების კრიტერიუმებს.

 

ვერბალური ახსნა

მთელი კლასი

ქცევის წესებიშეფასების რუბრიკა

1წთ

 

I ფაზა

გამომწვევი ფაზა

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 ვიდეოჩვენება

,, ბაქტერიები“.

კითხვა: რას ფიქრობთ ნანახის შესახებ?

კითხვა: როგორ უნდა გავანაწილოთ დრო, რომ ვიყოთ ჯანმრთელები და შრომისუნარიანები?

 

კითხვა-პასუხი

მთელი კლასი

ინდივიდუალურად

პროექტორი, კომპიუტერი.

5წთ

კითხვა:  საჭიროა თუ არა ერთსა და იმავე დროს გაღვიძება?

 კითხვა: საჭიროა თუ არა ერთსა და იმავე დროს საუზმობა? დაძინება? გაკვეთილის მომზადება?

შეიძლება დღის რეჟიმის დარღვევა?

კითხვა-პასუხი

მთელი კლასი

ინდივიდუალურად

 

2წთ

5

 

 

კითხვა:

რაზეა დამოკიდებული მოსწავლის ჯანმრთელობა? მოიძიეთ და გადმოწერეთ ინტერნეტიდან ის სურათები, რომლებიც აღწერენ იმ ქმედებებს, რომლის შესრულების შედეგ შეინარჩუნებთ ჯანმრთელობას.

 

 

კითხვა-პასუხი

მთელი კლასი

ინდივიდუალური.

ისტ-ის კაბინეტში. მუშაობა

კომპიუტერთან

 

 

 

 

 

 

10წთ

 

II ფაზა

 

შინაარსის რეალიზება

 

 

 

 

9

ამოცნობა: მონიტორზე მასწავლებლის მიერ გადმოწერილია ჰიგიენური და არაჰიგიენური ნივთები, როელსაც  მოსწავლეები დააჯგუფებენ.

 

პრაქტიკული მუშაობა

ინდივიდუალური

კომპიუტერი

6წთ

10

Google.ge საძიებო სისტემაში მოიძეთ პირადი ჰიგიენური საგნების სურათები, გადმოწერეთ და ჩასვით ვორდის ფაილში.

პრაქტიკული მუშაობა

 

ინდივიდუალური

მთელი კლასი

კომპიუტერი

10წთ

 

III ფაზა

რეფლექსია

 

 

 

 

11

შეჯამება :

შეამოწმე შენი ცოდნა:

1)შეიძლება თუ არ გაურეცხავი ვაშლის ჭამა?

2) როგორ მოიქცევით სურდოს შემთხვევაში? ცხოველებთან ურთიერთობაში? წვიმიან ამინდში?

გაიხსენეთ ზაზას შემთხვევა.

 

 

 

 

 

კითხვა-პასუხი

 

 

 

 

ინდივიდუალური

 

 

 

 

 

 

 

 

2წთ

12

 

რა გაიგეთ ,რა გასწავლათ და რა მოგცათ დღევანდელმა გაკვეთილმა?

საშინაო დავალება:

გააკეთეთ სარეკლამო ლოზუნგი ,,ვიცავ ჰიგიენის წესებს“. გამოიყენეთ ინტერნეტი და ვორდის პროგრამა. ნაშრომი გადმომიგზავნეთ ამ მისამართზე:

chachashvili.n@gmail.com

 

 

 

 

ინდივიდუალური

 

 

კომპიუტერი, gmail.com

3 წთ

 

  

                                                             




                    











































































რეფლექსია           

             ,,ისტ-ის გამოყენება მე და საზოგადოების გაკვეთილზე '' 

            ისტ-ის გამოყენებით  გაკვეთილები  მასწავლებლისთვის და მოსწავლისთვისაც რა თქმა უნდა უფრო საინტერესო და ეფექტურია.დავინტერესდი,  გამეზიარებინა  კოლეგების გამოცდილება, ვისაც უფრო მეტი გამოცდილება  ჰქონდა. ამ საკითხზე, დ/კლასების ფასილიტატორის ორგანიზატორობით მოეწყო შეხვედრები კოლეგებთან.  შევადგინეთ შეხვედრების გეგმა,  შევარჩიეთ თემა და გადავწყვიტე  გაკვეთილი ჩამეტარებინა   მე-3 კლასში.

2019 წლის 25 აპრილს ჩავატარე  გაკვეთილი III  კლასში.  გამოვიყენე ისტ-ი საგაკვეთილო პროცესში. საგანში  ,,მე და საზოგადოება”. თემად შევარჩიე ,,დაიცავი  დღის რეჟიმი  და ჰიგიენა”.

გაკვეთილის მიზანი  იყო:   კომპიუტერის გამოყენებით შეესრულებინათ  დასახული აქტივობები. 


გაკვეთილი გაჯერებული იყო სხვადასხვა სახის საინტერესო და სახალისო აქტივობით, რამაც კლასში  პოზიტიური სამუშაო განწყობა შექმნა. ყოველგვარი ძალდატანების გარეშე, მივაღწიე  დასახულ მიზნს. მოსწავლეებმა დაინახეს და გაიგეს სწავლისა  და დასვენების  მონაცვლეობის აუცილებლობა,  გაიგეს როგორ უნდა  აკონტროლონ საკუთარი  დრო. როგორ მართონ  საკუთარი ცხოვრების წესი, რომ შეინარჩუნონ ჯანმრთელობა.  მოიყვანეს  მაგალითები, ისაუბრეს ნანახი ვიდეოს შესახებ.  გაიხსენეს  სხვადასხვა  ცხოვრებისეული სიტუაცია,    აქედან გამომდინარე  გამოიტანეს  დასკვნები, რომ ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა აუცილებელია.                                                                                                                                         ვთვლი, რომ მიზანს მივაღწიე. მათ იციან, რა არის ჯანსაღი ცხოვრება, ნახეს  ვიდეო  ჰიგიენის შესახებ. გაიხსენეს თემასთან დაკავშირებული ,,ზაზას“ სიტუაცია და იმსჯელეს ამ პრობლემაზე.


ყველაზე მნიშვნელოვანია და  ჩემს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია,  თითოეული მოსწავლე იყო აქტიურად ჩართული საგაკვეთილო პროცესში. გაკვეთილი მოსაბეზრებელი და დამღლელი კი არა , პირიქით საინტერესო და სახალისო იყო.


გაკვეთილის მიმდინარეობისას, ჩემსა და მოსწავლეებს შორის კეთილგანწყობა სუფევდა. ის ეფუძნებოდა პატივისცემასა და თანამშრომლობას. კლასის მართვის, დისციპლინის მხრივ პრობლემები  ფაქტობრივად არ წარმოშობილა. მოსწავლეები იცავდნენ ქცევის წესებს. სასწავლო  აქტივობებისათვის გათვლილი ყოყოველი წუთი მიზნობრივად იქნა გამოყენებული.  ეფექტურად გამოვიყენე საგაკვეთილო რესურსები.


 


                                                                       მასწავლებელი:   ზიზი ჭაჭაშვილი


 



 






 

                                  გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი  და  გვარი:    ხათუნა  ჭაჭუკაშვილი

 საგანი:   მე და საზოგადოება

სწავლების საფეხური/ კლასი:  III 

მოსწავლეთა რაოდენობა:  19

გაკვეთილის თემა:  პროფესიები ჩემს თემში

გაკვეთილის მიზანი: ისტ-ის  გამოყენება სასწავლო პროცესში,   კერძოდ, 

 ,,მე და საზოგადოების“  გაკვეთილებზე

მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა პროფესიისა და საქმიანობის მნიშვნელობისა

და საჭიროების გაცნობიერება

საზ.მეც.დაწყ (III ).7  სხვადასხვა პროფესიისა და საქმიანობის მნიშვნელობისა

 და საჭიროების გაცნობიერება

 

N

აქტივობის აღწერა

გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები

კლასის ორგანიზების   ფორმა / ფორმები

სასწავლო რესურსები

დრო

( წთ )

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

აქტივობა I

მიზანი: განწყობის შექმნა

1.რა არის პროფესია?

 

2. როგორ ფიქრობთ, შესაძლებელია თემში ცხოვრება სხვადასხვა პროფესიის გარეშე?

 

3.რა პროფესიის ადამიანებს ხვდებით თქვენს თემში?

 

4.რომელი პროფესიის ადამიანები იცავენ ჩვენს უსაფრთხოებას?

5.შეიძლება გამოვყოთ 2-3  მთავარი პროფესია?

 

აქტივობა I I

მიზანი: წინარე ცოდნის გააქტიურება

გაიხსენეთ სხვა პროფესიები და დაასრულეთ წინადადებები. რა მოხდებოდა, ესა თუ ის პროფესია რომ არ იყოს.

მაგ:

- მშენებლები  რომ არ იყვნენ....

(არიქნებოდა სახლები,რომლებშიც ვცხოვრობთ)

-რომ არ იყოს მეეზოვე...

(არ დასუფთავდებოდა  ქალაქინძრე...რომ არ იყო ქ.

 კითხვა-პასუხი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

გონებრივი იერიში

დიდაქტიკური თამაში„რა მოხდებოდა?“

 

 

 

 

 

მთელი კლასი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

მთელი კლასი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

რვეული, კალამი.

 

 

 

 

 

 

 

4 წთ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7წთ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

აქტივობა  III

მიზანი: ცოდნის გააქტიურება

ჩაწერე ცხრილში იმ პროფესიის დასახელება რომლებსაც ეს სიტყვები შეესაბამება

იხილეთ დანართი N 1

 

 

ბარათებზე  მუშაობა

მთელი კლასი ინდივიდუალურად

რვეული, კალამი.

 

5წთ

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

აქტივობა IV

მიზანი: ნასწავლის გააზრება

თხზულება: რომ გავიზრდები, მე გავხდები.....

გამოიყენეთ სიტყვები: უბანი, თემი, დაზოგვა, მომსახურება,პროფესია.

 

აქტივობა V

მიზანი: კომპიუტერში მოძიებული სურათებით შექმნან სლაიდშოუ

,,პროფესიები“

აქტივობა VI

საშინაო დავალება

ეზოში, ოჯახში, ახლობლებთან გაისაუბრონ სხვადასხვა პროფესიის ადამიანებთან და ჩაინიშნონ მათგან ცხოვრებისეული სიტუაციები

აქტივობა VII

შეჯამება-შეფასებ

 

წერა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ლაბორატორიული 

 

 

 

 

 

 

 

ინტერვიუ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

განმავითარებელი

 

მთელი კლასი, ინდივიდუალურად

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ჯგუფური მუშაობა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ინდივიდუალურად

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ბუკები

 

 

 

 

 

რვეული, კალამი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

შეფასების კრიტერიუმები

 

 

10წთ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10წთ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2წთ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2წთ

 















































































































































































































































































































































































































































დანართი N1

სწავლება

 

სადილობა

 

აშენება

 

შეკერვა

 

აღზრდა

 

მკურნალობა

 

ვარცხნილობა

 

დალაგება

 

დარგვა

 

გაყიდვა

 

მუსიკის წერა

 

დაგვა

 

 

                             







                                         

რეფლექსია

                                   

ისტ-ის  გამოყენება სასწავლო პროცესში, კერძოდ,   ,,მე და საზოგადოების“  გაკვეთილებზე

      ჩავატარე გაკვეთილი „მე და საზოგადოებაში“  თემის მიზანი იყო:  ისტ-ის  გამოყენებ სასწავლო პროცესში,   კერძოდ,   ,,მე და საზოგადოების“  გაკვეთილებზე

ვფიქრობ,  მიზნის  მიღწევაში დამეხმარა ჩემს მიერ დაგეგმილი აქტივობებირომლებმაც ნაბიჯ-ნაბიჯ მიმიყვანეს მიზნამდე.

    მოსწავლეებმა გაიაზრეს რას ნიშნავს სიტყვა „პროფესია“ დაასახელეს სხვადასხვა  პროფესიის  ადამიანებიიმსჯელეს მათი საქმიანობის არსსა და მნიშვნელობაზევისაუბრეთრომ ყველა პროფესია საჭირო და აუცილებელია.

    არჩევანი გააკეთეს პროფესიებზე ( ექიმიგამყიდველიმშენებელიპოლიციელიდა ჯგუფებმა როლური  თამაშით  წარმოადგინეს ექიმის  ერთი სამუშაო დღე.

  წინასწარ  ინდივიდუალურად მოძიებული მასალით ბუკებში  შექმნეს სლაიდშოუ ,,პროფესია‘’

    გაკვეთილი ხალისიანი და საინტერესო გამოვიდა.

 

 

 

 

 



                                        გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი, გვარი:  ხათუნა შეყელაძე

სწავლების საფეხური / კლასი:  III

მოსწავლეთა რაოდენობა:  24

გაკვეთილის  თემა:   ცხოვრების  ჯანსაღი წესი   (ისტ-ის გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში)

გაკვეთილის მიზანი:  შეძლონ ისტის გამოყენება  მასალის უკეთ აღსაქმელად გაერკვენ თუ რას ნიშნავს ჯანსაღი ცხოვრების წესი, რატომ არის აუცილებელი ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა

საზ.მეც.დაწყ.(I).4ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა ( დღის რეჟიმი, პირადი ჰიგიენა, ჯანსაღი კვება, სპორტული აქტივობები);

 

N

აქტივობის აღწერა

გამოყენებული მეთოდი / მეთოდები

კლასის ორგანიზების   ფორმა / ფორმები

სასწავლო რესურსები

დრო     ( წთ )

1

მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს გაკვეთილის თემასა და მიზანს:

 

ვერბალური ახსნა

მთელი კლასი

პროექტორი

1წთ

2

მასწავლებელი მოსწავლეებს ახსენებს გაკვეთილზე ქცევის წესებს და აცნობს შეფასების კრიტერიუმებს.

 

ვერბალური ახსნა

მთელი კლასი

ქცევის წესებიშეფასების რუბრიკა

1წთ

 

I ფაზა

გამომწვევი ფაზა

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 ვიდეოჩვენება

როგორ ვიყენებთ დროს დღის  განმავლობაში“

კითხვა: როგორ უნდა გავანაწილოთ დრო, რომ ვიყოთ ჯანმრთელები და შრომისუნარიანები?

 

კითხვა-პასუხი

მთელი კლასი

ინდივიდუალურად

პროექტორი, კომპიუტერი.

5წთ

კითხვა:  საჭიროა თუ არა ერთსა და იმავე დროს გაღვიძება?

 კითხვა: საჭიროა თუ არა ერთსა და იმავე დროს საუზმობა? დაძინება?

 

კითხვა-პასუხი

მთელი კლასი

ინდივიდუალურად

 

2წთ

5

 

 

კითხვა:

რაზეა დამოკიდებული მოსწავლის ჯანმრთელობა? მოიძიეთ და გადმოწერეთ ინტერნეტიდან ის სურათები, რომლებიც აღწერენ იმ ქმედებებს, რომლის შესრულების შედეგ შეინარჩუნებთ ჯანმრთელობას.

 

 

კითხვა-პასუხი

მთელი კლასი

ინდივიდუალური.

ისტ-ის კაბინეტში. მუშაობა

კომპიუტერთან

 

 

 

 

 

 

10წთ

 

II ფაზა

 

შინაარსის რეალიზება

 

 

 

 

9

ამოცნობა: მონიტორზე მასწავლებლის მიერ გადმოწერილია ადამიანების ქმედებები,დააჯგუფეთ რომელი მიეკუთვნება ჯანსაღ ცხოვრების წესს და რომელი არაჯანსაღს.

პრაქტიკული მუშაობა

ინდივიდუალურად

კომპიუტერი

6წთ

10

Google.ge საძიებო სისტემაში მოიძეთ პირადი ჰიგიენური საგნების სურათები, გადმოწერეთ და ჩასვით ვორდის ფაილში.

პრაქტიკული მუშაობა

 

ინდივიდუალური

მთელი კლასი

კომპიუტერი

10წთ

 

III ფაზა

რეფლექსია

 

 

 

 

11

შეჯამება :

შეამოწმე შენი ცოდნა:

1როგორ დავიცვათ პირადი ჰიგიენა?

2) როგორ მოიქცეთ რაიმე ინფექციური დაავადების  დროს?                                                      3)რა ხდება  ადამიანის ორგანიზმში თუ ის დიდი რაოდენობით ტკბილს მიირთმევს?                          გავიხსენოთ  სიტუაციები.

 

 

 

კითხვა-პასუხი

 

 

 

 

ინდივიდუალური

 

 

 

 

 

 

 

 

2წთ

12

 

რა გაიგეთ ,რა გასწავლათ და რა მოგცათ დღევანდელმა გაკვეთილმა?

საშინაო დავალება:

დაწერეთ საკუთარი დღის რეჟიმი, და გადმომიგზავნეთ მისამართე                                      xatunasheyeladze@ gmail,com

 

 

 

 

ინდივიდუალური

 

 

კომპიუტერი, gmail.com

3 წთ

 

 

 

















                                            










                                         















































































































რეფლექსია

     ,,ისტ-ის გამოყენება   მე და საზოგადოების გაკვეთილზე

        ისტ-ის გამოყენება  გაკვეთილებზე  მოსწავლეებისთვის

       საინტერესო და ეფექტურია.

 დავინტერესდი,  გამეზიარებინა  კოლეგების გამოცდილება, ვისაც უფრო მეტი გამოცდილება  ჰქონდა. 

 ამ საკითხზე, დ/კლასების ფასილიტატორის, ნათელა ჭინჭარაშვილის ორგანიზატორობით მოეწყო შეხვედრები კოლეგებთან.  შევადგინეთ შეხვედრების გეგმა,  შევარჩიეთ თემა და გადავწყვიტე  გაკვეთილი ჩამეტარებინა   კომპიუტერის გამოყენებით

2019 წლის 28 აპრილს ჩავატარე  გაკვეთილი ისტ-ი საგაკვეთილო პროცესში. საგანში  ,,მე და საზოგადოება. თემად შევარჩიე ‘’ ცხოვრების ჯანსაღი წესი’“

გაკვეთილის მიზანი  იყო:   კომპიუტერის გამოყენებით შეესრულებინათ  დასახული აქტივობები. 

გაკვეთილი გაჯერებული იყო სხვადასხვა სახის საინტერესო და სახალისო აქტივობით, რამაც კლასში  პოზიტიური სამუშაო განწყობა შექმნა. ყოველგვარი ძალდატანების გარეშე, მივაღწიე  დასახულ მიზნს.   აღმოჩნდა,რომ ინტერნეტში, გამოყენებით ონლაინ მასალების გამოყენებით გაკვეთილი უფრო მოხერხებული და საინტერესოა. გაკვეთილს ესწრებოდა სკოლის ექიმი. ბავშვებმა მას დაუსვეს კითხვები,რომელიც წინასწარ მოამზადეს.მოსწავლეებმა დაინახეს და გაიგეს სწავლისა  და დასვენების   მონაცვლების აუცილებლობა,  გაიგეს როგორ უნდა დაგეგმონ დღის რეჟიმი და  აკონტროლონ   დრო.შეინარჩუნონ ჯანმრთელობა.  მოიყვანეს  მაგალითები, ისაუბრეს ნანახი ვიდეოს შესახებ.  გაიხსენეს  სხვადასხვა  ცხოვრებისეული სიტუაცია,    აქედან გამომდინარე  გამოიტანეს  დასკვნები, რომ ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაცვა აუცილებელია.                                                                                                                                           ვთვლი, რომ მიზანს მივაღწიე. მათ იციან, რა არის ჯანსაღი ცხოვრება, ნახეს  ვიდეო  ჰიგიენის შესახებ. გაიხსენეს თემასთან დაკავშირებული , სიტუაციები და იმსჯელეს ამ პრობლემაზე.

გაკვეთილის ძლიერი მხრე იყო ის რომ,   თითოეული მოსწავლე  აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში. გაკვეთილი სახალისო და საინტერესო იყო.,

გაკვეთილის მიმდინარეობისას ყოველი წუთი მიზნობრივად იყო გამოყენებული, მოსწავლეები იცავდნენ ქცევის წესებს, ეფექტურად გამოიყენეს რესურსები.

 

 

მასწავლებელი:  ხათუნა შეყელაძე


 

გაკვეთილის თემა

რატომ უნდა  მოვუსმინოთ განსხვავებულ აზრს?

საგანი/პედაგოგი

მე და საზოგადოება

სწავლების საფეხურიკლასი

დაწყებითიმე-კლასი

მოსწავლეთა პროფილი

26 მოსწავლეგანსაკუთრებული საჭიროების მიდგომის მოსწავლე არ მყავს

გაკვეთილის მნიშვნელობააქტუალურობა

v  .საკუთარი თავისა და სხვა ადამიანების მიმართ  ზრუნვა-პატივსცემის გამოვლენა

v  მოსწავლემ უნდა შეძლოს ქცევის წესების გათავისება,   თანატოლებთან მათი შეთანხმება და დაცვა; შემწყნარებლობის გამოვლენა განსხვავებული კულტურის, ეროვნების, შესაძლებლობების მქონე ადამიანებთან

 

გაკვეთილის მიზანი   და მისაღწევი შედეგები

v  (I).  2.საკუთარი თავისა და სხვა ადამიანების მიმართ  ზრუნვა-პატივსცემის გამოვლენა

v  საზ. მეც. დაწყ. (I). 3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ასაკის შესატყვისი ზნეობრივი კატეგორიების გაცნობიერება და საზოგადოებაში მიღებული ეთიკის ნორმების შესაბამისად მოქმედება

v  საზ. მეც. დაწყ. (I). 14. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ქცევის წესების გათავისება, თანატოლებთან მათი შეთანხმება და დაცვა; შემწყნარებლობის გამოვლენა განსხვავებული კულტურის, ეროვნების, შესაძლებლობების მქონე ადამიანების ე.ს.გსაზ.მეც. დაწყ.(I). 16 მოსწავლემ უნდა შეძლოს კონფლიქტურ სიტუაციებში პრობლემის გადაჭრის მშვიდობიანი გზის მოძებნა.

 

შეფასების საგანი და პროცედურები

მოსწავლეები საღი მსჯელობისა და პრობლემების სიღრმისეული წვდომის უნარის გამოვლინაშემდეგი აქტივობებით:

 ინდივიდუალური მუშაობა;

ჯგუფური მუშაობა;

პრეზენტაცია;

კითხვა-პასუხი;

 

გამოყენებული

მეთოდები

ფილმის ჩვენება, ლექციური,   ვერბალურიარავერბალური პრაქტიკული მუშაობაორგანაიზერების გამოყენება

გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი

სახელმძღვანელორვეულიკალამიდაფაფლიფჩარტიცარციმარკერიკომპიუტერიინტერნეტი,

ვებგვერდი https://www.youtube.com/waitch?= m92-n91chaM              პროექტორი.

გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი

მისალმებაკლასის ორგანიზება-  2 წთ.

გაკვეთილის A ფაზაგამოწვევა

 

აქტივობა 1 .  ასოციაციური რუკის შექმნადრო- 2წთ.

 

მასწავლებელი დაფაზე ხაზავს ასოციაციურ რუკას

წრის ცენტრში ჩაწერილია სიტყვა - პატივისცემა

მასწავლებელი სვამს კითხვას და რუკის სხივებში წერს იმ  სიტყვებსრაც  მოსწავლეებმა იციან ამ სიტყვის შესახებ შესა

 

აქტივობა 2 მინილექცია   5 წთ

 

ვატარებ მინი ლექციას მოსწავლემ უნდა შეძლოს ქცევის წესების გათავისება, თანატოლებთან მათი შეთანხმება და დაცვა; შემწყნარებლობის გამოვლენა განსხვავებული კულტურის, ეროვნების, შესაძლებლობების მქონე ადამიანების  მიღება

 გაკვეთილის B ფაზა-სიღრმისეული წვდომა

   

აქტივობა 3.     ფილმის  ჩვენება.       4 წთ                                                                

 

აქტივობა 4.     კითხვა-პასუხი- 3წთ.

 

კითხვები:

1) რა გრძნობები გამოიწვია ფილმმა თქვენში?

2) რა ისწავლეთ ფილმიდან?  

3) დაწერეთ კითხვებირომელიც ფილმის ნახვის შემდეგ გაგიჩნდათ.

 

აქტივობა 5.  ჯგუფური მუშაობა-  გვირილა  10 წთ.

 

კლასს ვყოფ 5 ჯგუფად და  ვურიგებ წინასწარ გამზადებულ თითო გვირილის ფორმის ფურცელსრომელთაც აწერიათ:ინდივიდისკოლაოჯახისაზოგადოებასახელმწიფობავშვები ფოთლებს აწერენ   წესებს,  როგორ უნდა მოიქცნენ სახლში, საზოგადოებაში, სკოლაში, პატივი სცენ  სხვის აზრს, შემწყნარებლობა გამოავლინონ განსხვავებული კულტურის, ეროვნების, შესაძლებლობების მქონე ადამიანების  მიმართ

აქტივობა 6  პრეზენტაცია-5 წთ

 

დავალების შესრულების შემდეგ პრეზენტატორები გვირილის ფურცლებს აკრავენ ფლიფჩარტზე მითითებული სიტყვის  „პატივისცემა“ ირგვლივ

 

აქტივობა 7  დისკუსია-7წთ

 

დისკუსიაზე განიხილება თემარატომ უნდა  მოვუსმინოთ განსხვავებულ აზრს?

გაკვეთილის C ფაზა-რეფლექსია

 

აქტივობა 8   სქემის შედგენა--3 წთ.

 ვიცოდი-  გავიგე  -  მინდა ვიცოდე.

 

 მოსწავლეების კარნახით ვავსებ  სქემასთუ რა იცოდნენ,რა გაიგეს და რა უნდათ რომ იცოდნენ.

 

აქტივობა  9   საშინაო დავალება - 2 წთ.

მოსწავლეებმა  მოიძიონ ინფორმაცია და დაწერონ თემა:   “რა შეიძლება მოჰყვეს  ერთმანეთთან   გაუგებრობას.

 

აქტივობა 10  შეფასება -3 წთ

მოსწავლეებს ვაფასებ  განმავითარებელი შეფასებით.

 

 

 















                                            შეფასების რუბრიკები

კრიტერიუმები                

ძალიან კარგი

კარგი

საჭიროებს გაუმჯობესებას

აქტიურობა

 

ყოველთვის მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობისას.            

ხშირად მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობისას.

იშვიათად ანსაერთოდ არმონაწილეობს გაკვეთილის

მსვლელობისას.

 

გამართული და სწორი მეტყველება

მეტყველებს გამართულადლექსიკური მარაგი მდიდარია.     

მეტყველებს გამართულადლექსიკური მარაგია საკმაოდმდიდარია.

უჭირს გამართული მეტყველებალექსიკური მარაგი მწირია.

 

ანალიზის უნარი

აანალიზებს ნანახს და გაგონილსაფიქსირებს და არგუმენტებით ამყარებს საკუთარაზრს   

აანალიზებს ნანახსდა გაგონილსხშირად აფიქსირებს საკუთარ აზრსთუმცა უჭირს არგუმენტებით გამყარება.

 

უჭირს ანალიზი,საკუთარი აზრისდაფიქსირებავერ მოჰყავს არგუმენტები.

სხვისი აზრისპატივისცემის დემონსტრირება

უსმენს სხვებს და საკუთარ აზრს გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობითშეფასებისას კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის  პატივისცემას.                

უსმენს სხვებს და საკუთარ აზრს გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.

უჭირს სხვებისმოსმენახშირადსხვებს აზრისდასრულებას არაცლის.

                                 

 

                                         

 

                           










 

რეფლექსია

ისტის გამოყენება მე და საზოგადოების  გაკვეთილზე

                             აქტუალობა: 

მოსწავლემ  შეძლოს ისტ-ის გამოყენებით სხვადასხვა აქტივობის განხორციელება.

    2019 წლის 20 თებერვალს  ჩავატარე  გაკვეთილი მეოთხე   კლასში.  გამოვიყენე ისტ-ი საგაკვეთილო პროცესში. საგანში  ,,მე და საზოგადოება”.

თემა: რატომ უნდა  მოვუსმინოთ განსხვავებულ აზრს?

მიზანი იყო,   ისტ-ის გამოყენებით სხვადასხვა აქტივობის განხორციელება.

მინი ლექციის ჩატარების შემდეგ  ვნახეთ ფილმი და გაიმართა დისკუსია.

მოსწავლეებმა  გაიაზრეს  ქცევის წესების აუცილებლობა, ,თანატოლებთან მათი შეთანხმება და დაცვა; შემწყნარებლობის გამოვლენა განსხვავებული კულტურის, ეროვნების, შესაძლებლობების მქონე ადამიანებთან მოეყვანეს  მაგალითები, ისაუბრეს  ნანახი ვიდეოს ირგვლივ. გაიხსენეს  კლასის  სხვადასხვა სიტუაცია,  კომპიუტერის გამოყენებით შეასრულეს  სხვადასხვა აქტივობები.

   გამოიტანეს დასკვნები, რომ სახლში, საზოგადოებაში, სკოლაში, პატივი სცენ  სხვის აზრს, შემწყნარებლობა გამოავლინონ განსხვავებული კულტურის, ეროვნების, შესაძლებლობების მქონე ადამიანების  მიმართ. გაიხსენეს თემასთან დაკავშირებული კლასის  ,,სიტუაციები“  და იმსჯელეს ამ პრობლემაზე.

გაკვეთილი გაჯერებული იყო სხვადასხვა სახის საინტერესო და სახალისო აქტივობით, რამაც კლასში  პოზიტიური სამუშაო განწყობა შექმნა. აქტივობებით, ყოველგვარი ძალდატანების გარეშე, გავედი დასახულ მიზნამდე. რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია და მიმაჩნია ჩემს ძლიერ მხარედ. თითოეული მოსწავლე იყო აქტიურად ჩართული საგაკვეთილო პოცესში. გაკვეთილი საინტერესო და სახალისო იყო.

გაკვეთილის მიმდინარეობისას, ჩემსა და მოსწავლეებს შორის კეთილგანწყობა სუფევდა. ის ეფუძნებოდა პატივისცემასა და თანამშრომლობას. კლასის მართვის, დისციპლინის მხრივ პრობლემები  ფაქტობრივად არ წარმოშობილა. მოსწავლეები იცავდნენ ქცევის წესებს. სასწავლო დრო ფუჭად არ გამომიყენებია. ეფექტურად გამოვიყენე საგაკვეთილო რესურსები.

გაკვეთილი გათვლილ დროში დასრულდა.

 

                                                                                    ნელი ციცვიძე

 

 



სამუშაო შეხვედრების ორგანიზატორის

მასწავლებელ   ნათელა  ჭინჭარაშვილის

               რეფლექსია

 

შეხვედრების თარიღი:   20. 02.2019,   27.02. 2019, 5.03.2019 წწ

 

შეხვედრის მთავარი თემა იყო ისტ-ის  გამოყენება სასწავლო პროცესში,  რომელსაც ხელმძღვანელობდა    დ/კლასების ფასილიტატორი (ქოუჩის) ნათელა ჭინჭარაშვილი  შეხვედრების მიზანი იყო მასწავლებლების  ინტერესთა სფეროს  გაფართოება და  მოტივაციის ამაღლება ისტ-ის მიმართულებით, ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება  და   გამოყენება  სასწავლო პროცესში

რა თემას/თემებს ეხებოდა შეხვედრა/შეხვედრები? 

პირველი შეხვედრა შედგა 20  თებერვალს.   ვინაიდან  მე  გავიარე ტრენინგის კურსი   ,, მე და საზოგადოება“, და ეს საგანი დაწყებით კლასებში  პირველად  იქნა შემოტანილი ჩვენს სკოლაში, როგორც საგანი , გადავწყვიტე   კოლეგებისათვის  გამეცნო და გამეზიარებინა ჩემი გამოცდილება და ტრენინგის მასალები.  საგნის სწავლებით  დაინტერესდა ყველა, მე-3 და მე-4 კლასებში შემსვლელი პედაგოგი.  შეხვედრებმა  საინტერესოდ  და პროდუქტულად ჩაიარა .

მეორე შეხვედრა შედგა 27 თებერვალს. დეტალურად გავეცანით  ტრენინგის მასალებს.

მესამე შეხვედრა შედგა 5 მარტს. გავაანალიზეთ  შეხვედრის შედეგები.

 

·      რამდენად აქტუალური იყო შეხვედრისთვის/შეხვედრებ ისთვის შერჩეული თემა / თემები?   თანამედროვე სწავლების პროცესში  დიდი მნიშვნელობა აქვს ისტ-ის გამოყენებას, რაც  მოსწავლეთა მოტივაციას მნიშვნელოვნად ზრდის. ამრიგად,  ვთვლი, რომ  ეს შეხვედრები აუცილებელი და მნიშვნელოვანი იყო.

·      რა იყო თქვენთვის მნიშ ვნელოვანი და ახალი? 

მნიშვნელოვანი იყო ის, რომ  მასწავლებელმა  წინასწარ უნდა იცოდეს, სად და რორორ შეიძლება ბავშვმა მოძებნოს საჭირო მასალა, ომელიც უშუალოდ კავშირში იქნება გაკვეთილთან , რომ შეძლოს მოსწავლეს სწორი მიმართულება მისცეს მუშაობის პროცესში,რათა სასურველი  და სწორი შედეგი მიიღოს

·         შეხვედრებში მონაწილეობამ რა შეჰმატა თქვენს გამოცდილებას?

შეხვედრები  ჩემთვის  იყო საინტერესო. სასიამოვნო იყო კოლეგებთან თანამშრომლობა, რამაც  ყველა ძალიან გაგვახალისა.  მე, როგორც ორგანიზატორს, მაინტერესებდა, რამდენად გასაგებად მივიტანე  ადრესატებამდე გადასაცემი მასალა.

 

·         როგორ გამოიყენეთ შეძენილი ცოდნა და  უნარები თქვენს პედაგოგიურ პრაქტიკაში?

 

ამ შეხვედრების  შემდეგ   მე მოვისმინე ჩატარებული გაკვეთილების ანალიზი. შეხვედრის თითოეულმა მონაწილემ  სწორად და მიზანმიმართულად წარმართა მუშაობა, რამაც მე უფრო მეტი თავდაჯერებულობა შემმატა, როგორც ფასილიტატორს და  მე,  თვითონაც   ვიყენებ   ბუკებს  სხვადასხვა გაკვეთილზე  შესაბამისი  და  მიზნობრივი აქტივობებით. ასეთი გაკვეთილები ბავშვებისათვის  მეტად  სახალისო და საინტერესოა.

 

 

                  სკოლის დ,კლასების 

                 ფასილიტატორი:                      ./. ნ . ჭინჭარაშვილი ./.






























































































    

























































 

 

           

Комментариев нет: